It's not about what you've done, it's about what you do now.

God kväll sötnosar!
Vilker j**vla skitväder det varit idag rätt ut sagt! Vi hade iaf halvdag idag, så slutade vid 12. Då gick jag hem och duschade osv och sen tog milla bussen hit som jag gick på och så åkte vi först till centrum. Hämtade ut in ''goodiebag'' där som jag vunnit. Det va typ nåra tidningar, rabatter och nån sandwich där i hahahahaha.. Sen åkte vi in till the big city. Kollade på skolavlutningsklänning men hittade ingen jag ville ha.. Fick iaf med mig två tröjor från hollister hem :) En t-shirt och en söt top. När jag kommit hem så mötte jag Lovisa vid hunddagiset och så sprang/power walka vi ner till bredden och sen hem till mig igen. Hihih duktiga cheyer! ;)

Min fina lilla Tessy dog idag, RIP älsklingen, hoppas du har det bra där uppe hjärtat♥



Kommentarer
Postat av: Elin

Vila i frid Tessy ♥

2012-05-11 @ 23:31:27
URL: http://eliinjosefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0