I don't care if you're black, white, straight, lesbian, gay, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you easy is that!

Hejsan hiihih :D :D :D

Gick upp vid halv 7 imorse .. känner ni igen det här FML moment när klockan ringer och man verkligen inte kan öppna ögonen ..? HAHAH omg men iaf sen hämta vi lovisa vid typ halv 8 och så åkte vi och släppte ut Linus och Ludde. Sen åkte vi t laurus och lasta han osvosvosv. Vi kom väl till valla vid ca 10 och så tog vi in han i boxen och så. Tog ut och värmde han vid 11 och han va först ganska spänd och tittig men det släppte efter ett tag å då blev han seg ist.. Sen tog vi in han och så fick han vila i ca 30 minuter innnan vi selade han igen och så gick jag och lovisa ut och skrittade han i kanske 30 minuter. Vi var tre i kvalloppet så defileringen och allt gick bra, sen började det spöregna.. wiie lixom hahah men iaf i starten fick laurus galopp igen.. så han kom lite efter men han tog in dom ganska snabbt så han låg ungefär 10 meter bakom, Banan blev ganska lerig och tung efter regnet men det fick laurus att hålla sig på benen och inte galoppera.. han kom i mål på tiden 2.51,6 :D :D :D :D och alltså klarade han kvalet wihåå :D Jag tyckte det gick långsamt men tydligen inte hihi :D Sen selade vi av han snabbt och sprang ut och kolla på elitloppstestet och sen fixade vi lite och vid typ halv 4 åkte vi hem. Väl hemma så red Lovisa smaiky och jag gick med på promenad med laurus. Sen betade jag han i ca 15 min och sen plockade vi gräs till dom. Kom hem vid typ 7 och så. Nu sitter jag och kollar på tv och ska snart lägga mig i sänge .. är gaaalet trött verklgen. puss

bilder kommer senare!


Kommentarer
Postat av: Issa

Hej! Just nu har vi en tävling på våran blogg där du kan vinna en header! Skulle vara jätte kul om du ville vara med!



http://highriders.blogg.se/2012/may/bloggtavling-hos-highriders.html#comment



Kramisar Highriders 

Btw, söt ponny! :3

2012-05-13 @ 12:05:00
URL: http://Http://Highriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0