piercing woopwoop

Hej sötnosar! :')
Efter skolan när vi slutat åkte jag hem till Moa och så gick vi ut å fota en stund, bilderna får ni se senare ;) och sen tog vi bussen till centrum. Sen gick vi därifrån till stationen och väntade på pappa ett tag, sen gick vi in till där jag skulle pierca mig. Vi fick säkert sitta å vänta en timme men sen va det min tur, å herre va nervös jag va :o och sen iaf så tog han piercingen och det gjorde inte speciellt ont. Visst det stack till men inte så det gjorde extremt ont :) Moa filmade så ni får se sen när hon lagt upp den. Sen åkte vi hem och nu sitter jag här. Det börjar göra ont nu, så ska väl ta en ipren snart. :)
wiie är sjukt glad att jag vågade verkligen :'')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0