hemsk dag

Dagen började med att jag missa min buss, fast han till stationen iaf precis till den andra bussen. Sen så har dagen bara varit skitseg, allt gick dåligt. Hahah på lunchen somna jag å moa, jag typ på bordet å moa på stolen .. så då blev det ännu segare. Sen när vi skulle hem regna det och jag missa min buss vid stationen så fick sitta där i typ 5 år innan nästa kom. Men nu fick jag mitt påskägg för att jag varit duktig å packa ner mina kläder ^^ så sitter å äter godis med musik på högsta volym så just nu är det inte så hemskt ;)
hahaha fint

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Härligt, jag mår toppen! :D

2012-03-29 @ 20:49:32
URL: http://rebeccaedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0