Find a heart that will love you at your worst, and arms that will hold you at your weakest.

shoobreeh
Skolan va chill idag, slutade typ halv 1 för maten tog slut hahaha. Jag och milla drog till stinsen och fick med mig 2 tröjor, ett linne, deo och ett par trosor hem! Sen tog vi tåget hem och så åkte jag och mötte Lovisa och så gick vi till hööks och jag köpte ett schabrak. Sen åkte jag hem, duschade osv och sen åkte jag, pappa å åsa och handlade och kom nyss hem.
Hahah har två prov imorgon och har inga saker hemma så kan inte plugga.. litet fml moment lixom..
Ja.. ska väl fixa lite och sen sova eller ngt, är sjukt trött. Hihi förlåt för dålig bloggning men så fort amanda fixat min design ska den bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0