Midsommar!

Godmorgon på er! Vaknade runt 9 för att gå ut med lille vovven. Så har varit ute med han och ätit frukost och lite sånt!
Igår så va vi först i stallet en stund och tog hand om Laurus. Och så badade vi hubbe för han luktade vääldigt mycket hund haha! Efter det så fick vi skynda oss hem för jag skulle duscha och byta om osv. Sen vid 3 så åkte vi till mina kusiner i Sollentuna. Vi fikade och åt massor, trodde min mage skulle spricka. Hubbe fick även jäättemycket uppmärksamhet av mina kusiner, han var verkligen i hmmelriket ;) Sen kollade vi på tv och vid 11 åkte vi hem. Gick en stund med hubbe innan jag gick och la mig, så somnade nog inte förän runt 2 nångång.
Idag så ska jag bara vara hemma medans mamma åker och kör Laurus. Ska rensa ur mitt rum och göra om lite, det behövs verkligen ;) Ha en bra dag, även om det regnar! puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0