To mom & dad, One way I’ll make you proud. I promise.

Shuleluu
Kom precis hem ifrån stallet. Imorse åkte jag först hem till pappa och va ute en sista gång med min prinsessa. Oherre jag typ böla som fan .. så nu får vi hoppas att Kakiz får det bra :/
Men sen så hämta vi upp elin och så körde mamma oss till Robson! Hopptränade idag, å han va såååå fin :') Började med och trava över ett kryss och så la vi ner planket. Sen trava jag över planket och krysset från olika håll. Sen La Elin upp krysset till ett rättuppstående och så höjde vi så det kanske låg på 65-70 cm. Sen la Elin upp en oxer som va på kanske 75 cm. Och sen höjde vi den så den sluta på nånstans mellan 85-90 cm kanske? Å hezten bara flöööög över :'') Sen fick Elin skritta av honom medans jag tog bort alla hinder osv. Sen hämtade hennes föräldrar oss oh nu ska jag snart byta om och sen dra mig mot min padre. Det kommer några byggare kl 7 imorron bitti och jag har ej någon lust och gå upp då så aah ;) Bilder kommer sen när jag fått dom av eluuun ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0