It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.

Godmorgon!

Vaknade runt halv 11 för pappa glömde släppa in Åsa hahaha så det fick jag göra ;) Så har ätit osv och så.
 
Igår-

Min data ville ej funka så kunde inte blogga, men vi åkte till stallet runt 2. Ida började och rida hihi. Hon skritta,trava å galoppera och båda två var jätteduktiga! Fast hon fick jobba ganska mkt ;))) Sen hoppa jag upp och ''krävde'' lite mer av skithästen och i början va han skitfin, galopperade och hoppade faktiskt för första ggn. Har bara travhoppat innan. Men i slutat börja han kicka som satan ahhaha :ö men jag satt kvar ;))) Travade han ett varv på banan sen oxå hihi. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0