People say follow your heart…but which way do you go when your heart breaks into two?

Hej där!
När vi väl kom upp till stallet så borstade jag av Laurus och satte på honom en annan grimma och tog ut han i en av småhagarna sen. I början va han heelt galen och sprang och drog ner huvudet för att äta hela tiden .. men sen gick det jättebra faktiskt! Mitt mål är att han ska kunna gå utan grimma och när jag tar ut handen svänger han osv. Det gick verkligen super för att vara första gången. Red han nåra varv på stallplanen för jag tyckte han markerade på fram i traven, och mycket riktigt. Även i hagen sen så markerade han utan ryttare så.. Plockade blåbär sen så har precis satt in en blåbärspaj i ugnen, mums!
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken fin häst :D
Är det din?:)

Svar: ja han är min :')
None None

2012-07-15 @ 13:30:27
URL: http://pannkakshest.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0