I text you first because I miss you. If I dont text you, Im waiting for you to miss me.

Hejsan!
Kom nyss hem från stallet, hihihi fan va d är skönt att bara vara där ibland.. Men iaf! Missade fittbussen imorse .. så lovisas pappa körde oss till Robson. Så tog in och fixade honom osv. Sen så byggde lovisa fram hinder och travbommar medans jag red fram. Började med travbommar och sedan upphöjda. Han va skitduktigt! Sen la vi två travbomar framför ett kryss och då höll han på och larva sig som fan med sen gick det bra. Vi tog bort travbommarna och höjde krysset till kanske 50cm och så galopp-hoppade jag det några gånger. Höjde det till 65 och gjorde samma sak. Lovisa la upp en oxer och då blev han tveksam men gjorde ett känguruhopp över, nästa gång kom vi i galopp och då tvärstanna han och vände så jag flög av.. HAHAHAH standarD för mig. Under mina 15 år så har jag ramlat av ca 31 gånger hahahahahah. Nejmen Lovisa fick bildspel på det = världens fulaste avramling .. Aja sen hoppade jag det kanske 3 gånger i galopp och så avsultade vi. Svampade av hela honom och så släppte vi ut han i hagen och precis då kom mamma. 
Då åkte vi upp till Larresarre! Busade med han och Osten i hagen en stund hihiih och sen så tog vi in honom och lindade hans ben med dom nyyya benlindorna ;))) Fick även rida Nica en liten stund hihi. Sen red jag ner Laurus till volten och värmde upp honom på olika volter och lite så. Han va jätteseg i galoppen men sen taggde han till lite! Red mycket travbommar även med han och lite galoppbom oxå. Han var däremot inte lika duktig .. eller jo men han är ju som han är ;) Han tog hopp över travbommarna (...) och sen så snubbla han till och gick ner på knä (...) sen gjorde han ett luftsprång oxå där jag var påväg av (igen!) men lyckades hålla mig kvar :'D och allt detta fick Lovisa bild på HAHAHAH. Sen hoppade Lovisa upp och red honom, såg riktigt bra ut när hon väl fick fart på honom :D Hon ska passa Laurus när vi åker till Gotland nämligen :) När vi fixat honom så släppte vi ut honom och så plockade vi lite blåbär<3 Så himla gott, typ dog ahahha. Vid 6 åkte vi hem och lämnade av Lovisa. Imorron så blir det jobbet igen, bara 5 dagar kvar nu, och en vecka kvar till GOTLAND :D::D:D:D:D:D:D wiihåå!
 
gotland 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0