I keep myself busy with things to do, but everytime I pause, I still think of you.

Förlååt för den lite oväntade bloggpausen, inte ens jag visste att den skulle komma haha! Men dom två första dagarna var jag på landet. Och när jag kom hem därifrån så hade pappa tagit slut på mitt kära internet och sen har det lixom inte blivit av att vi har fixat det! Men nu har jag iaf internet hihi. Hela den här veckan som varit har jag jobbat. Faktiskt ganska stolt över att lilla jag jobbat 8 timmar per dag, dock har min rygg och mina axlar tagit lite stryk men det fixar sig. Igår så hämtade farmor&farfar mig och så åkte vi och hämtade Åsa och så åkte vi till Waxholm Hotel på bröllop! Det var min kära farbror och hans fina fru som gifte sig. Vi åt tre rätters middag och sen vid 11 kanske åkte vi hem. Sov hos Åsa för jag ville inte vara ensam. Så vaknade vid kanske 11 idag så åkte vi till Arninge och köpte blomjord och planterade lite blommor och sen vid halv 3 åkte vi hem till mi padre och gjorde tonfisksallad, mums! Vid 6 åkte jag hem till mamma och nu ligger jag här hihi! Imorgon så ska Lovisa först fota mig och Robson med sitt nya objektiv, woohoo och sen så följer hon med till Larresarre, det lär väl bli lite bilder där oxå. Sen efter det blir det bara å tagga till ännu en till arbetsvecka!
 
jävla matvrak hahahahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0