Hejsan alla i Stockholm!!!

Nu har jag våldgästat ett internetcafé här i fårösund där det  bara finns 1 dator ... hahahahahahhahaha dom  andra får vänta tills jag e klar mohaha..
Det är ju självklart skitväder här.. eller ja det är halvt sol och halvt moln idag. Igår åskade det och blixtrade typ hela dagen, wihå vi jobbar på brännan här!.. Ikväll ska vi iallafall och kolla på nått band mamma gillade när hon var ung, typ The Boppers tror jag dom hette. Tar med mig tha camera så det kommer väl bilder någång när jag är hemma lr ngt ahahha. Mina gästbloggare kommer ej in på bloggen? Vet ej vad dom gör för fel men jag kommer in iaf. Men ha det så skönt nu i detta fiiina väder .. puss!
 
 
i miss u <3

Kommentarer
Postat av: Ponnyskvalleri

Hej! Du var nu den lyckliga vinnaren av designtävlingen, vi sickar även iväg ett mail till dig och så skriver vi Majas (designern) mail så du kan kontakta henne om utseende osv!
/PS och Grattis

2012-07-20 @ 14:31:07
URL: http://ponnyskvalleri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0