Utmaning

Fick min utmaning av Moa Dansk
1) Vad gjorde du för tio år sedan?
- va hos min dagmamma hhihi 
2) Vad gjorde du för ett år sedan?
- lärde känna många av mina underbara vänner, tog min ponnytravlicen osv
3) Fem snacks du gillar
1 - popcorn
2 - ostbågar
3 - godis.. fast jag har godisförbud nu
4 - kakor
5 - tuggummi hihi
4) Fem sånger du kan hela texten till
1 - your call - secondhand serenade
2 - motherlover - lonely islands
3 - ass back home - gym class heroes
4 - wild ones - sia
5 - you learn - takida
5) Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär
1 - åka jorden runt
2 - flytta utomlands
3 - köpa min drömbil
4 - shoppa varje dag
5 - ha ett strandhus
6) Fem dåliga vanor
1 - bita på nagelbanden
2 - sitta vid datan för mycke
3 - suger på att planera saker
4 - sover för lite
5 - dåligt självförtroende
7) Fem saker du gillar att göra
1 - vara i stallet
2 - träffa mina änglar
3 - shoppa
4 - soooooooova
5 - äta :$
8) Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa
1 - något orange eller grönt
2 - hatt hahahahhahaha
3 - läderbyxor oomg
4 - gummistövlar
5 - knästrumpor
9) Fem favoritleksaker
1 - min telefon
2 - datan
3 - wii
4 - ipod
5 - haha ehhm.. nånting
10) Tio personer jag vill se göra den här utmaningen
1 - moa
2 - Nellie
3 - eliin
4 - Elin
5 - Hansson
6 - olivia
7 - elinw
8 - sarakools
9 -
10 -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0