skyype med elinpelin

sitter och snackar med skype nu.. HAHAHA oj jag mena att jag snacka med elin.. men aa är lite trött hehe.
aja men idag då;

vi typ frös ihjäl när vi kommit 5 cm från stallet.. sen när vi kommit t gula huset höll smaiky på å kicka en bil hahaha sen när vi kommit ut på ängen möter vi typ en golfbil (?) med nån jävla radiostyrd bil framför så smaiky å laurus typ galoppera på stället.. jävla krutpaket.. sen så typ stissa dom hela vägen HAHAH sen mötte vi en människa med stavar och laurus va påväg och kicka henne hahaahaha :$$ sen när vi red i skogen så kicka laurus sönder hhaah :oo fett jobbigt.. men sen lugna dom ner sig. sen såg vi två bilar stå på en äng typ å vi ba wtf det e inte jakt nu.. men joo sörru det vare tydligen, jippi -.- så vi hörde en hund skälla i skogen och ser 3 rådjur springa ut typ 100 meter framför och sen nån minut senare ser vi ett ensamt komma ut springande och sen kommer en hund efter och sen ba pangpang så dog det rådjuret.. fyfan asså va d va hemskt sen när vi kommit typ t diket hörde vi runt 4 skott till.. och det är inte ens jakt.. sen så halka jag runt lite på stallplanen med lovisa och våran jävla stalldörr går inte å rubba.. kan typ varjen öppna eller stänga den hahah, kanske dags åt träna haha?
men nu ska jag va social mot eliin pussheii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0