i'll be here, by your side all the time

hur ska man börja ett inlägg egentligen?..

hej iaf! kom hem för en stund sen, hade halvdag idag. Riktigt skönt faktiskt! När vi slutat gick jag å milla hem till henne och sen tog vi bussen till stinsen. Skulle byta mina jeans men dom fanns varken i stinsen eller sollentuna.. kom iaf hem med 2 tröjor ist, en vanlig svart bastopp och en randig lite mer pösig. Skulle haft det till jeansen nån dag men får vänta ännu längre..
Efter det åkte jag till hööks och mötte Lovisa. Vi kollade runt lite, sen tog vi bussen till donken och sen åkte jag hem.
Nu ska jag sätta mig med matten och sen gå och duscha! puss
koncentrerad tjej hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0