förlåt för skitdålig uppdatering..

har inte bloggat något idag, men kom hem från elin för en timme sen typ. vi hade gal1 kul, fast det har jag ju alltid med den bruuuden! vi somnade nångång runt 3-halv 4 inatt? haha vi kollade på typ 3 skräckisar - dead mary, devil och sen nån som gick på 6an. dead mary va fan äckligast, asså jaa.. haha trodde jag skulle spy.. och devil hahahah fyfan asså. aldrig mer! men iaf sen typ låg jag å halvsov medan elin höll på med sin tele och sen gick vi å la oss. vaknade runt halv 12 idag, vi typ åt frukost och satt vi datan, sen gick vi ut och åkte pulka hahahahah :D vi bland alla småbarn.. najsnaajs ahahahhaa. sen hämta pappa mig vid typ halv 6 och aa nu är jag hemma :)
- imorrn börjar skolan igeen baaajs oxå. orkar inte ahahha är fett skoltrött :( jaja nu ska jag inte börja snacka massa skit haha. puuss

image description
image description
image description haha asså jag orkar inte, jag å elin typ dog åt den här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0