FACEBOOK STATUS

åsa engqvist - jättesöt och bra på å rida :)<3
nellie berglund - min bästavän, andra halva. älskar dej min fina <3
kajsa mattsson - modell! modell! modell! älskar dej <3
viktor olsson - känner inte dig men säkert snäll och ser bra ut :)
elin lövgren - hihi muupp, har alltid sjukt kul med dej, beztis <3
tindra bergman - jättefin tjej!
michelle butt - jättefin och snäll :) <3
linnea wiklander - superfin och jättesnäll tjej! <3
ellen tyden - asfin!
mikaela hermansson - jag saknar dej snygging :* <3
robert carlsson - snäll
daniella norsborg - så fin! gee mig ditt utseénde! <3
elin wallberg - bästa! älskar dej <3
lydia thudén - brorsans tjej ;) men jättesöt!
sara kols - mihih saknar dej min mupp, men vi ses snaaart <3
lisa sodenkamp - jättesöt och snäll tjej!
jennifer sönner - längesen vi träffade.. måste ses snart gumsi ;*
william fox - känner inte, men ser bra ut :)
arvid svensson - snyyygg!
aladin taraf - jättesnäll och ser bra ut.
sandra friberg - min fina syster! miss u <3
carl johanson - snäll och ser bra ut :)
elin julin - saknad, söt <3
anton helge - snäll :)
josef zozo - snygg, snäll
emily azizi - sjukt snygg och snäll! <3
linus norell - bästa.. snyygg <3
pernilla rönnberg - galet snygg brud! och rider bra :)
erica rosén - jättefin och snäll! <3
kevin jonsson - snäll typ
maja berg - barndomsvän, jättefin!
kevva flodin - ehm haha nån jag inte känner..
martin orrebrink - jääättesnäll :D
linnea alvarez - barndomsvänner! saknar dej <3
emelie piiper - jättesöt tjej :)
simon holm - känner inte men ser bra ut och snäll :)
paulina andersson - känner inte men snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0