ett förhållande är mellan 2 personer, men det finns alltid en som inte kan räkna..

uuusch idag va en sån dag man bara vill glömma och aldrig mer tänka på.. inget blev som jag tänkt allt bara blev fel.
allt började skitbra, vi fixade hästarna osv. jag skritta runt lite på stallplanen medans elin å lovisa gjorde sig klara, laurus va sjukt pigg och grymt taggad. sen när vi kom t ridhuset va han jättestissig och höll på å rusa iväg för minsta lilla ljud och små studsa hela tiden.. men efter ett tag lugnade han sig och vart riktigt fin faktiskt. sen skulle lovisa galoppera så jag tänkte hänga på henne men deet tyckte inte laurus.. han verkligen körde rodeo.. typ 4 kickar i rad och höll på.. sen så prövade vi längs långsidan som förra ggn men då börja han backa och vägra gå framåt och kicka och höll på.. haha deet kommer filmer.. men sen så skulle lovisa galoppera så ställde mig i mitten med han och du LÄGGER HAN SIG NER OCH RULLAR?!?! jag hann nästan hoppa av men han klämde lite av min fot.. vart riktigt lack på han då men aa.. va ska man göra lixom? mamma fick lite av det på film med lovisas kamera haha..
så vill bara glömma allt och börja om. han får vila från ridningen tills på lördag då det blir uteritt med lovisa och elin tror jag.
haha fml skoola imorrn.. no idea när vi börjar haha men antar att vi inte har nån hälsa..? juuste nellie och moa är hemma nu :D huuur glad som helst, saknat dom sjuuuuukt mycke verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0