smart has the plans, stupid has the stories.

omg vad jag fryyyyyser.. :((((((
haha ja, kom hem från stallet vid typ 4. duschade direkt, haaha jag hade ingen känsel i min lilltå :ö sen åt jag iaf, och kollade på tv.
ridningen då - OMG JAG FUCKING ÄLSKAR MIN PONNIII, haha vi red nere på ängen, jag lovisa å elin :) han va ganska pigg i början och kickade lite men sen började han koncentrera sig. Gjorde lite skänkelvikning och längningar, prövade galopp men han bara kickade haha. Sen skulle jag vara ''draghjälp'' till lovisa i smaiky så travade över dom små hindrerna jag ''hoppade'' förra gången, sen hoppade elin ett räcke på typ 50-60 cm? och jag ville oxå men vågade inte haha.. laurus har ju aldrig hoppat så med ryttare förut. Så lovisa la upp ett räcke/oxer på typ kanske 50 cm som jag vågade hoppade över, och shiiiit va han hoppa fint :ö han tog några galoppsteg efter oxå hihi. Så när jag had hoppat det, tog jag det andra räcket oxå och jävlar va fin han va. Han tar inte alls dom här 'russhoppen' som vissa russ gör. Hoppade båda hindrera några gången sen tog jag räcket+oxer och han verkligen drog på över oxern, och efter galoppera han typ ett varv på ridbanan. Så himla fin va han idag! Natchos hoppade oxå samma som mig hahahaha laurus å natchos fick nått jävla cpryck samtidigt så båda bara börja kicka :ö hahaha båda jag och elin va påväg av idag men ingen gjorde det :D hhiih nästa vecka ska lovisa fota mig å elin när vi hoppar, så då kommer det hoppbilder wiihoo!
sådär lite halvfin outfit från i somras hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0