sjuk.. igen

Jag och Lovisa vaknade runt 10 imorse, vi låg och kolla på DH till typ 2 inatt. Har fått låna alla hennes boxar och hon fick låna min 3a så nu ska jag droga DH resten av veckan..
Kände redan imorse att jag är sjuk, hade typ feber osv men tog en ipren och pallrade mig ner till stallet iaf. Mockade hos Robin medan Lovisa snackade med Honeys ägare, sen provred hon och det såg skitfint ut verkligen! Sen tvättade jag Robins sår och gosade med han lite. Lovisa tog 14.20 bussen hem så har varit hemma ett tag. Ska ta en till ipren och lägga mig och kolla på DH. Får se om jag ska till skolan imorrn.. Har jag feber så går jag inte. Men vi hörs senare, bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0