Some people are real, some people are good, some people are fake and some people are real good at being fake.

I fredags åkte jag och Lovisa till landet. Vi tog bussen ut vid halv 12. När vi kom dit väntade pappa,hubbe,åsa,scilla och witza på oss vid bussen och så kom farmor och hämtade oss. Senare kom Jennifer och Jonas så vi fikade lite. Efter det gick jag och Lovisa ut i skogen och plockade svamp!! HAHAHA skogsmullar.. nejmen vi fick med oss 8-10 liter med oss hem hihihi. Sen satt vi typ i 1000 år och rensade dom där men jaja. På lördagen så åkte vi Eckerö Linjen. Kryssning ftw hahaha nej nästan men spelade massor och handlade massa godis på Tax Free'n! Kom hem runt 9 kanske så då gick jag, Lovisa, Martin och Adam ner och badade. Eller jag och Lovisa hade hundarna medans Martin och Adam badade. Sen kom vi hem och så kollade vi lite på tv och så. Idag så vaknade vi typ halv 11 så åt vi osv och sen gick vi ner och badade. Fotade först när pappa och HUbbe bada sen så fotade Åsa. Sen kollade vi på OS hästhoppningen och vid 3 åkte vi hem! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0