jag orkar inte mer

orkar inte mer av detta eviga tjat, dag ut och dag in. jag får ta all skit, hela tiden. är det rättvist? inget jag gör ser du, det är lixom som om du är blind för det jag gör. jag mår inte bra av det här och det vet du men du skiter fullständigt i det. det är bara du, du, du och återigen du i din lilla värld. alla andra är bara en jävla massa slavar. jag vill inte vara här i den här situationen som jag varit i snart 2 år. jag är fast. kommer inte härifrån. vad ska jag göra för att du ska fatta? du är så jävla självisk så det är hemskt, du ser verkligen ingen annan än dig själv och du bryr dig speciellt inte om nån annan än dig själv. jag vet att det bara e en jävla massa skitprat som kommer ut ur din käft men ändå hänger dom där orden kvar i mig i dagar, veckor. ska jag behöva ha det så ? jag är verkligen inte prickfri men vafan har jag gjort för att förtjäna det här? jag måste ha gjort något jävligt hemskt i mitt förra liv eftersom jag måste leva med det här. jag vill bort. nu.
 
Tumblr_lxeg98ykcg1r3hlm2o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0