Förlåååååt för världens sämsta uppdate ..

Kom somsagt hem från Gotland i tisdags morgon. Sov till typ kvart i två hehe. Vi hämtade Lovisa och så åkte vi till min prins <3 Herrejesus vad jag saknat honom:( Körde honom medans Lovisa red Smaiky. Sen fotade vi lite och så åkte vi hem till Lovisa och så sov jag där. Vi kollade på War Horse, såå fin film! Somnade nån gång runt 3 kanske och gick upp vid halv 11-11. Yvonne hämtade oss halv 1 då det var meningen att vi skulle rida ut men Lovisa kunde inte låna Contra så hon och jag tränade programridning istället med smaccan och larre. Både vi ska ju starta i dressyrtävling 1/9 så nu ska vi hårdträna! Laurus kändes sjuuuukt fin, låsnade i båda sidor i slutet. Vi red i nästan 2 timmar men de sista 30 minuterna stog jag still och skrittade lite eftersom Lovisa tränade galoppen. Sen ringde Lovisas päron och frågade om jag villa följa med till deras land en natt så det gjorde jag! Igår så badade vi på kvällen och åt och så, sen kollade vi på två filmer. When a stranger calls och You may not kiss the bride. Båda var sjukt bra men skräckisen, den första, va läskig hahah... Vi vaknade vid 10 kanske och då åt vi frukost sen plockade vi nästan en liter hallon! Mums! Sen tillbringade vi resten av dagen på stranden osv. Vi åkte hem vid 6 och då körde Lovisas mamma oss till Honey och Robin. Red Robin på ridbanan i grimma och grimskaft. Han var super duktig<3
Imorgon på förmiddagen åker jag och Lovisa till mitt land så det blir tyvärr ingen bloggning över helgen.. Men det kommer två tidsinställda med bilder på http://ungaryttares.blogg.se/. Ha det bra! puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0