Beauty doesn’t last forever but a beautiful personality does.

Idag så hade vi lite sammarbetsövningar med 7orna först och sen snackade vi gymnasium och meritpoäng osv. När jag slutat så träffade jag Sara och vi gick ner till bipen och mötte Ali och Pontus. Sköna grabbar haha det va fan stekhett jag typ kokade i solen haha. Sen så drog dom och då va vi med Max, Jim å Marcus osv. Sen gick vi hem för det blev så jäävla varmt.. Gick m Jim å Marcus för dom skulle samma väg som miig. När jag kommit hem så kom mamma precis så vi åkte t stallet. Sadlade Larre ganska snabbt och så drog vi med en flagga över honom och lät honom vänja sig vid den. Eftersom på söndag så ska jag vara förridare på Nordiska Mästerskapen och ska antingen hålla sverige,finland,danmark eller norges flagga i handen. Sen red jag å Lovisa ut och oherre vad pigg han var.. Sen så tog jag några skutt på banan och då inser Lovisa att hon tappat sin telefon.. Så jag travade ett varv på banan i ösregn för han va så extremt pigg. Sen så gick jag och Lovisa och leta efter hennes telefon så vi hitta den! Vi åkte oxå och gav en tjej i stallets hästar mat för dom är på åland! Nu typ fryser jag ihjäl så gonatt!
 
gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0