Ta mig för den jag är, och inte för den jag borde vara.

Hejhej mina fiiina läsare :*
Igår åkte jag och Elin först till hööks, köpte nya stigbyglar, tygar och nosludd. Sen åkte jag med henne hem och så kolla vi på film och så åt jag där. Sen körde dom hem mig så va jag ute med hundarna och sen kom Emma hit. Mitt cp internet funkade inte som ni märkte .. men iaf så kollade vi på film hahah jag somna :$$ sen somna vi kanske vid 1-2 och sen skulle emmma till stallet så hon åkte vid typ 10 imorse. Vid 1 tog jag bussen till mamma och bytte om till stallkläder och sen körde hon mig, elin å lovisa till stallet för det va vääärsta kaoset med all snö.. Så vi kunde inte rida :( Så vi stog och gjorde hästarna fina ist och det va typ översvämning utanför stallet så dom höll på med traktosar och en slang in i stallet till en brunn och jag stog med contra längst fram och sen åkte slangen upp ut hålet och började typ spruta vatten mot contra så hon blev livrädd och typ fick panik, hahah jag fick oxå panik :( sen fick elin bort den osv. Min bebis va huur rädd som helst :( Hon måste slått till mig på handen för har gaaalet ont nu .. jaja det e sånt som händer. Sen iaf så kom Lovisas pappa och sjutsade hem mig och så va jag, pappa och åsa ute med hundarna och nu ska jag äta :) Hihih det blev ett lååångt inlägg men aja :) bloggar mer senare, puss.
min bebi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0