Sick Girl

Godmorgon! Är somsagt hemma idag, har inte feber men har grymt ont i huvudet och halsen .. stackars mig :(
idag ska jag bara packa upp massa saker på mitt rum osv sen typ träffa emma en stund om jag mår bra hihi. Blir ingen Laurus för mig idag :( Kommer inte orka vara där i typ 4 timmar utan att rida eller ngt för han får behandling idag. Så får inte träffa han förän på torsdag wää.
Om någon av er läsare vet/har en sadel 15,5/16'' allround/dressyr med vid bom tillsalu för inte allt för dyrt kan ni gärna höra av er på [email protected] eller i kommentarsfältet!



Kommentarer
Postat av: Isabelle-Stil.Foto.Personligt

Följer dig jag också :)

2012-04-02 @ 19:12:25
URL: http://isabellelindqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0