KLART JAG BLIR AVUNDSJUK NÄR ANDRA KRAMAR DIG, FÖR I NÅGRA SEKUNDER HAR DOM HELA MIN VÄRLD I DERAS ARMAR.

Hejhej!
Idag vid typ .. 10 tog jag bussen till Robin, och så klev lovisa på vid södervik. Sen fixade vi allt hos han och sen hade vi hoppning på schemat! Han va lite tveksam i början men under ridpassets gång blev han såååå fin! Hoppade lite suds och sen hoppade jag en oxer i slutet. Sista språnget låg på 75 cm och han va sjuuukt fin. För er som inte vet är Robin jätteosäker i hoppningen haha, han typ vägrar och gå över ett hinder .. men idag va han skitfin! Lovisa fotade så bilder kommer uppdelat i olika inlägg! Sen åkte vi upp till Laurus stall, och så va vi nere på våran gräsbana hela dagen och byggde upp hinder till imorgon. Hihi det blev skitfint :* Efter det red jag Contra och Lovisa red Smaiky på stallplanen, red mycket volter och så eftersom hon inte blivit riden sen i höstas, men hon blev asfin i slutet så då skritta vi ut en stund. Kom hem nångång runt 7 typ så då gick jag och pappa till lidl med hundarna och sen åt vi och nu ska jag kolla på DH wihå.
Imorgon blir det hoppning med Laurus, bilder kommer då oxå för jag har med mig lovisa som fotograf :) hihih nu ska jag kolla på DH puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0