hejhej

siddibrooeee is in the hooouseee! nej men hej. elin häääääär! johanna får inte igång sitt internet så hon bad mig blogga åt henne :)))

idag så har jag och johanna varit på hööks! tog bussen och mötte henne vid två kanske, först va vi inne på horze och leta påskägg HAHA, sen så gick vi till hööks, jag köpte ett schabrak och johanna köpte stigbyglar, tyglar och nåt mer. sen så åkte vi med min mamma hem, så kollade vi typ på film osv, myys :*

nu tror jag johanna är med emma, hon sa att hon skulle vara det så .... hon får väl blogga mer sen när hon får igång sitt internet, för jag vet inte vad jag ska skriva mer hihi. puss på er!

får inte upp nån bildjävel -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0