-

det känns kul, jävligt kul faktiskt, att mina 2 bästa vänner i princip skiter i mig. att dom inte ens bryr sig om att försöka reda upp allt. vi va så jävla tajta, och sen på typ 1 sekund lixom aokej hejdå nu va hon borta .. att det kan gå så jävla fort, och att ni inte ens bryr er om mig längre? det är hemskt, hemskt att veta att jag inte ingår i erat liv längre. att ni går och pratar skit om mig bakom ryggen .. det stämmer väl att dom man trodde stog en närmast, är ofta den som hugger en i ryggen när man vänder sig om .. ? det här är verkligen beviset på det. ni ska veta hur ont det här gör, det ni gör mot mig.. det värsta som har kunnat hända, har hänt. jag har misst mina två finaste bästavänner. jag som trodde allt var äkta, men tydligen inte för er. det är som om jag inte betydde nånting för er, eftersom ni tydligen bara kan ignonorera mig. ni ska veta hur ont det gör. men är det så ni vill ha det, får jag väl lära mig och leva med det. för om ni inte va dom där äkta personerna i mitt liv, så finns det 2 andra som är. ni kanske inte mår ett dugg dåligt .. okej visst fine men kom inte tillbaka sen, hahah ojoj är ni så oäkta att ni gör det .. då vet jag inte vad jag gör. för det här är så sjukt dålig stil, det är det. men ni kanske inte inser det förän det drabbar er själva .. jag kommer inte sjunka till eran nivå, det kommer jag aldrig göra. mina 2 bästavänner.. wooosh det här trodde jag verkligen inte skulle hända.. det här ska inte få förstöra min självkänsla, BIG NO, jag hoppas verkligen att i slutet är det jag som kommer stå upp medans ni faller ..



Kommentarer
Postat av: Filla

Aaww stackarn :( <3

2012-04-25 @ 08:26:11
URL: http://fashionslions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0