i will go throw all this pain, couse i love you

hejhej!

kom precis hem från konfa grejen! först så gick ja å lovisa runt i centrum lite. och jag skulle gå på toa men hade ingen 5a så vi skulle kolla om det va nån som redan va där och det va en toa upptagen och så ser lovisa att en av dom inte stängts till ordentligt så ja gick in där och lovisa börja asgarva för nått å då börja ju ja garva utan att veta varför men iaf så när vi gick ut därifrån satt den där personen frtf kvar därinne så lovisa ba 'hörde du inte?!' jag ba nej? hahahahhahahahah då hade den där personen suttit därinne och pruttat å allt ganska högt HAHAH jag å lovisa typ doooog....
sen så gick vi bort dit å dom pratade och vi åt tacos och sånt. nästa ggn e på söndag men då e jag i eskilstuna och köra så varken jag elr lovisa kan ;)
sen tog vi bussen hem så kom väl hem för en ½ timme sen kanske.
ska t robiiisen imorgon :) ska nog träna ganska mkt dressyr. ska ha han på torsdag åxå men då blire lite lugnare, kanske uteritt ;)
ska fortsätta kolla på idol nu. puss


 igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0