Tjejer blir kära i vad dom hör, killar i vad dom ser. Det är därför tjejer bär smink och killar ljuger.

shuuelelu

åkte till stallet efter skolan. vi hämtade upp elin och lovisa. jag och lovisa red ner till ängen och elin fotade, laurus va helt knäpp idag.. höll på och taktade och kicka och reste sej nästan nere på ängen så jag hoppa av så fick mamma gå runt med han medans jag och elin fotade/filmade lovisa när hon och smaiky hoppa :) laurus fick oxå hoppa efter utan mej haha. sen när vi kom tillbaka t stallet red jag där i stället. då va han mycke lugnare haha. fick även fram han i galopp typ 3 steg :') han kickade visserligen men inte så högt. så underbar känsla verkligen!! sen så fixade vi i stallet och skjutsade hem lovisa och elin och sen så åkte vi och handla. och nu har jag hamnat här som vanligt och väntar på att csi ska börja! :)
 
 bild på mej och contra för en vecka sen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0