när jag ser en felstavning kollar jag alltid om bokstäverna på tangent bordet ligger nära varann

sitter och skriver med moa (och anton från moas facebook).. haha vilket liv dom har..

men iaf haha höll typ på och dö av garv på bussen imorse.. d va en kille i 7an som tappa sin mobil och busskort som gled längs hela bussen på golvet.. det skulle vara taskigt att börja asgarva men jag höll fan på och göra det. såg så jävla kul ut hahahahh!!
sen hade vi hälsa, hade innebandy m moa så vi stog och passa lite. pappa ska ringa deras tränare ikv förmodligen :D
skulle varit m kajsa idag men hon va sjuk så d blir bara å vara hemma. kan vara skönt d oxå! DH ikv men måste kolla på datan för vi har inte 5an.. -.- får inte missa verkligen!!! :(
nu ska jag sluta tråka ut er! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0