klart som fan att jag blir avundsjuk när hon kramar dig, för i några sekunder har hon hela min värld i sina armar..

dålig uppdatering idag... felåååt :$

mamma hade varit i stallet så åkte med henne in till väsby vid halv 2 typ. vi hämtade upp elin och så åkte mamma hem och bytte om. sen så åkte vi med henne ner till centrum. vi gick runt och kolla massor. av mamma fick jag 2 bhar och trosor från twilfit, ny mascara från lindex, jeans från hm, skrivblock och ett linne från kappahl. själv köpte jag en skjorta på gina och ett linne på kappahl ;)
sen så körde mamma hem mej till pappa och nu har jag ätit lite och nu så skriver jag me max och elin på fb.
ska se om jag kan ta kort på det jag köpt annars så får ni bilderna en annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0