i.like-it.se - 10 bästa

♥ sms 03:30: 'sover du?' 'nej, jag hoppar fallskärm...'

♥ -vad glor du på?' '-dig' '-har du ingen tv hemma eller?' '-jo, men den har inte animal planet'

♥ håll käften du kan inte låten

♥ hata när man glömmer klicka på 'skicka' på mobilen och sitter där som en jävla idiot och väntar på svar..

♥ vi som tror det hjälper att ladda mobilen 5 minuter innan man ska gå.

♥ tss.. världen kan inte gå under 2012.. jag har snabbmakaroner som går ut 2013 :)

♥ varför använda en trång garderob, när det finns ett GIGANTISKT golv?

♥ jag läser inga bruksanvisningar, trycker bara på alla knappar tills det fungerar.

♥ kan jag få ditt nummer? nej skaffa eget...

♥ 11:00: när jag kommer hem ska jag plugga sönder!!
   15:00: äh jag kan plugga efter jag kollat på tv.
   18:00: jag ska plugga efter maten.
   19:00: jag hinner sitta vid datan lite innan jag pluggar.
   00:00: fan måste sova.. får plugga imorgon!!


det här e humor på hööög nivå!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0