HAHAHAHAHA äkta min humor

Förra veckan när det var strömavbrott satt jag fast i hissen i över tre timmar.

- Det var väl inget. Jag stog fyra timmar i en rulltrappa.


- Vet du vad det är för skillnad på en hästrumpa och en brevlåda?
- Nej...
- Då vågar man ju aldrig skicka dig att posta brev!


Grisen Nasse står framför ett väggutag och säger sorgset:

- Men varför har du murat in dig i väggen? :(


- Den här mössan får du bara ha på dig när du går bort.
- Vad ska jag ha när jag går hem då?


En känd sångare sjöng för patienterna på ett sjukhus. Han avslutade med en glad hälsning:
- Hejdå, och hoppas att ni blir bättre!
- Tack detsamma! svarade patienterna.


Michael Jackson var på en båt med en massa barn. När båten började sjunka sa kapten:
- Save yourself!
- But what about the children?, sade Michael.
- Fuck the children!!
- Do we have that much time?


- Pappa, måste man tänka när man kör bil?
- Javisst, min lille vän, det måste man.
- Är det därför du kör så långsamt.


- Skratta mig inte i ansiktet så fort jag vänder ryggen till!


På zoo:
- Titta mamma, den där apan ser ut som faster rut.
- Fy, så säger man inte.
- Men apan förstår väl inte vad jag säger?


- Kom in nu Emil!
- Varför det?
- Vi ska gå ut.


- Mamma, hur länge sedan är det pappa försvann?
- Kära barn, pappa är inte försvunnen, men det var tre år sedan han började spela golf.




Kommentarer
Postat av: Nellie

Hahaha jag döööör!

2011-10-23 @ 14:10:58
URL: http://intebarajaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0