love isn't complicated, people are.

haha jaa.. som sagt ni kanske märkte att jag blev liiiite irriterad i förra inlägget men jaa det är bortblåst nu :)


skolan va seg som vanligt idag, hatar tisdagar och onsdagar, vi har massa sega lektioner på eftermiddan..
nåra tog min mobil innan sista lektionen så hade typ panik haha, alla mina sms och allt.. men fick tillbaka den iaf och kom lite sent till svenskan men underbara moa stannade och hjälpte mej få tillbaka sen, sötnos hon är :*
väntade på bussen med henne så vi stog och snacka om lite allt möjligt och så sen gick ja hem, fixade lite inför imorrn och tog bussen till pappa.
har precis ätit och nu ska jag bara kolla runt lite. pappa måste ha min data halv nio för han ska koppla den t tvn för han ska se nån match -.- jaja får väl ha myskväll med film ;) helt alone men jaja! kakis kan få va med^^


 frans hade galet kul idag på matten! haha



haha bjuder på dom där, galet fula vi är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0