facebookgrej

Linn Hagstedt - supergullig tjej, rider bra!
Caroline Schede - asfin, vill träffa!♥
Aladin Taraf - snäll, vill träffa :)
Nellie Berglund - min finste bästavän, du betyder sjuukt mycke för mej och jag älskar dej!
'Jonathan Persson - känner inte men snygg! :)
Anton Helge - snäll, känner inte så bra :)
Louise Nilsson - jättefin och rider bra :)
Amanda Solvik - känner inte så bra men jättefin!
Sara Kols - såå fin! saknar dej ♥
Lydia Thudén - känner inte men superfin!
Magnus Dahlberg - bror, söt och vill träffa!
Tim Kinander - snäll, vill träffa :)♥
Carl Johanson - känner inte men snygg.
Elin Julin - så galet saknad.
Nathalie Persson - jättefin och rider sjuktbra!
Kajsa Mattsson - barndomsvän, modell!
Daniella Norsborg - syster, galet fin!
Mikaela Hermansson - saknar dej, måste träffas!
Emelie Schmidt - barndomsvän, galet fin & saknad!
Vigge Håkansson - känner inte, söt
Bellan Voff Wahlman - så fin! vill träffa!
Josefine Hansson - grattis på födelsedagen (a) barndomsvän, skitfin!
Josefin Vestergren - så galet saknad, min fina bästavän
Sandra Friberg - syster, sjukt fin!
Moa Dansk - min finaste! älskar dej över allt annat och vill aldrig förlora dej!


tror det va alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0