bitch please, your vagina has been used more than google.

hellosan!

kom hem hit vid typ halv 5. åkte med mamma och självklart börja vi bråka.. tänker inte ta upp varför. men iaf va ute med hundarna en stund och sen satte jag mej här. nu har jag precis varit nere och ätit. ska göra engelskaläxan oxå, skriver det mest här för att inte glömma!
juste fick tillbaka so läxförhöret, fick C, C, E tror jag det var.. ganska nöjd ändå. sen fick vi tillbaka no provet, fick ett C på teknikdelen och ett C på fysikdelen. asnöjd med det för trodde att jag skulle få F i no.. :D nu ska jag smsa milla och fråga om jag får låna hennes gammla mobil! puss




3 bilder från halloween-festen jag va på för ett tag sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0