when someone hurts you, cry a river, build a bridge. AND GET OVER IT

jag e på världens bästa humör nananana'

haha kom hem för typ en timme sen. gick ner och mötte mina finisar, elin och lovisa vid infra. vi gick in till hööks och horze. köpte en grimma på rean och kolla på lite annat. efter det gick vi in på ica och så åkte elin hem med sin mamma och jag och lovisa gick till rusta. hahahah där köpte vi glitter till luciat om typ 1 vecka. sen gick vi tillbaka och så tog vi bussen till rondellen och så vänta vi på 24an och sen hoppa lovisa av vid frestadalen och så åkte jag hem. pappa och cissi drog t gymmet och leo är hos tim så är ensam hemma, och jag som är så mörkrädd hahah :(
och bara för att jag e på världens bästa humör så ville kevin att jag skulle blogga om han haha, visst visst, jag äger dej på fotboll, och på allt så aa jag e alltså bäst :) haha nej men du är söt och snäll oxå ;)
nu ska jag hämta nått och äta, puss

 grimman jag köpte ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0