WEY WEY DET SNÖÖÖÖÖÖÖAR

halvdag idag :D :D följde med nellie till doktorn för hon skulle ta bort stygn och sen åkte vi hem till henne och åt. det känns som om varje gång jag är där äter jag hahaha.. jaja sen baka vi pepparkakor :D hehe nellies mamma sa att degen skulle räcka till typ 4-5 plåtar och vi fick ihop det till 2.. resten fanns i våra magar ahhahaha.. sen snacka vi lite skype med victor och sen skulle jag ta bussen hem men missa den.. soopa jag är haha men gick hem och bytte om sen tog jag bussen till elin och så höll jag på med hennes ipod och hon med datan. alla skrev att det snöa på fb så jag ba 'DET SNÖÖÖÖAR' och vi typ sprang till fönstret och stog och stirra i typ en kvart men det syntes ju inte en ändå liten fucking snöflinga -.- men nuu snöar det, wiiiiie :D sen åkte vi iaf till stallet och så red vi och tränade på luciat osv. kom hem 8 typ, höll vekrigen på att frysa ihjäl. duschade och åt middag och nu ska jag göra idrottsläxan som vi fick. hörs senare! puss

image description pröva en sån mössa idag, lätt att jag ska köpa en om jag inte får en i julklapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0