tonight we makes our dreams come true

felååt för sjukt dålig bloggning!

men iaf, sov hos nellie tisdag-onsdag hihi vi hade kul som vanligt ;* sen så åkte vi från bromma till väsby onsdag morron för vi hade avslutning i skolan vi fikade å lite så. sen sa jag hejdå till nellie och moa, dom drog ju till thailand idag.. i fucking 3 veckor sen gick jag hem till mamma och packade mina grejer och så. sen så hämta pappa mig och så åkte vi och hämta kakii och så drog vill till landet. vi hade mini-julafton med farmor och farfar. myysigt! fick 500 kr på hm, armband, halsduk ♥ och silver klocka, örhängen och halsband. sen sov vi där och så åkte vi hem vid 2 idag ungefär. sen dess har jag bara smsat, kollat faceebook lite och så.

 gammal bild på mej å amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0