The days I can see your smile, is the best days in my life.

tjoo på er sötisar!

kom hem från skolan för en stund sen, sista riktiga skoldagen, WIHO fan va najs asså! imorrn ska vi in t gamla stan och efter så stannar jag å min ängel kvar och handlar julklappar, och vet ni, om jag lyckas övertala mamma kanske jag kommer hem med en liten överraskning ;), men iaf sen följer jag med nellie hem till bromma eftersom hon flyttat nu.. så sover jag där och sen på onsdag är det skolavslutning och efter den drar jag å pappsen till landet och har lill-julafton med farmor å farfar♥
hih sen är det ju JULLOV det kommer bli gaaalet kul! typ hela lovet ska spenderas med lovisaaaa :D
juste, ska till stallet vid halv 6-6 med lovisa, dom har avslutning idag.. men vi ska bara skritta hästarna barbacka lite och ge julklappar ;)
har iaf klarat mej igenom dagen utan att börja gråta, älskar er mina underbara vänner, ni får mej alltid på bättre humör<3
men nu ska jag fixa lite, pusspuss


vill tillbaka till sommaren, allt va så himla bra då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0