resumé av 2011 i bilder


halooween festen

ridit in laurus <3

ridit in contra <3

oscar linnros konsert med nellie, mandii å moa<3

min å laurus första utställning

lärt mig åka longboard woopwoop

kvala laurus

lärt känna underbara vänner

fått min fina kakah<3

träffat DANNY

ridläger med pål <3

gotland 2011

min andra halva flyttar å byter skola..

t dalarna å starta i första ponnytravtävlingen

6a med ramis <3

klarat halva 8an med bra betyg

godislöfte 22 augusti 2011-22 augusti 2012


några minnen ifrån 2011, men vet ni? 2012 ska bli GRYMT med SJUKA minnen så nu kööööör vi, 2012 HERE I COME

nyårslöfte: Göra mamma å pappa stolta, klara mitt godislöfte, ta piercing och INTE färga håret mörkare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0