Gaaalen kväll igår!

Det va riktigt grymt igår. Vi tog spåris från bromma, gaash va snygg deras lägenhet är.. Nellie, du får se upp så det inte ligger en johanna i en av flyttlådorna :$ Sen tog vi tvärbanan till globen. Vi kom in i globen ca 19.15 så vi satt och snacka lite och så. Som nog alla vet vann amanda! Jag hejade inte på nån speciell för jag tyckte moa skulle vunnit.. Men enligt mej va faktiskt amanda bäst igår, robin va väl för nervös men båda va suuperduktiga! Jag skulle iaf aldrig ställt mej på den där scenen ;) vi hade grymt bra platser verkligen! Kom hem typ halv 12 så satt och snacka lite med mamma och sen gick jag å la mig. Vi fick 'goodiebags' från läkerol så har massor med tuggummi, halstabletter å så nu ;) Ska åka och hämta lovisa å elin nu och efter stallet drar jag t nelliepellie! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0