calling people ugly, doesn't make you any prettier

tjoosan!

stannade kvar på slöjden efter skolan, kom hem ca 5. han sa att han satt D på mig och amanda, och då har han inte ens kollat på våra hus i princip. fick samma betyg som nån där bitarna inte ens passade och huset såg helt fallfärdigt ut.. känner för att kunna strypa nån just nu! känns ju lite onödigt att jag stressat för att bli klar och sen så har han typ inte ens betygsatt huset? FUCK OFF
friiday imorrn! wiihoo chillchillchill! mamma fixar mina naglar ikväll oxå, najsnajs.
betygen sätts ikväll så inge mer stress nu innan lovet, ligger väl typ på C och har D i 2 ämnen tror jag. är faktiskt ganska nöjd :) mamma är i stallet så hoppas hon kommer hem snart, är huuuungrig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0